“Найбільш незадоволені клієнти – найцінніший джерело знань для вас”. Білл Гейтс, співзасновник Microsoft.
Черговою сходинкою до ділового спілкування, яскравою і незабутньою подією у житті учнів став прекрасно організований конкурс фахової майстерності «Поспішай сьогодні кращим стати – тебе всі будуть прославляти».
Презентування «власних магазинів», реклама товарів, виконання складних професійних завдань, а також пісні і танці – таким запам’ятається майбутнім фахівцям цей чудовий захід.
За вершився Тиждень екскурсією до ТРК «ФРЕШ» – великого сучасного підприємства, у якому представлені як спеціалізовані магазини з продажі електропобутової техніки «ФОКСТРОТ» і «ЕЛЬДОРАДО». так і магазини роздрібної торгівлі, брендові магазини і роздрібно-виробничі відділи громадського харчування. Учні з’ясували, що вони відрізняються організацією торгово-технологічного процесу, методами продажу способом розміщення та викладки товарів. Керівники груп націлювали учнів оцінювати роботу продавців, застосовуючи професійні критерії, побачити себе за прилавком того чи іншого відділу, адже незабаром на них чекає виробнича практика на торгових підприємствах.
Немає коментарів:
Дописати коментар